Skip to content
Skip to service links: contact, tools, help, the group
Skip to search
Skip to main navigation
Skip to sub navigation
Skip to Footer with links to masthead, print, email a friend and disclaimer
 

Pripomba? Pohvala? Govorite z direktorjem!

Pri DHL Express smo zavezani k zagotavljanju odlične kakovosti storitev, ki se jo trudimo že prvič opraviti pravilno in tako vsakič! Vendar pa se občasno zgodi, da naša storitev ne ustreza visokim standardom, ki jo pričakujete od nas. Če je temu tako, potem želi Matjaž Sirk, direktor DHL Ekspres (Slovenija) to slišati neposredno od vas.
Tisoče uporabnikov storitev DHL Express nam dnevno zaupa svoje dostave in če smo vas res navdušili, potem bi Matjaž tudi to rad slišal od vas.
Razumevanje, kako ste se počutili ob naši storitvi – dobro ali slabo – je bistvenega pomena, ki nam pomaga izboljšati naše poslovanje. Zato vas naprošamo, da svoje mnenje pošljete neposredno našemu direktorju. Če želite, da vas pokliče, dopišite številko svojega telefona, na katerem ste dosegljivi.

Matjaž Sirk
Direktor

“Kot storitveno podjetje je za nas izrednega pomena zadovoljstvo naših uporabnikov. Zadovoljstvo gradi zaupanje, zaupanje gradi blagovno znamko DHL – vse pa izvira iz hitre in zanesljive storitve ter skrbnega odnosa do naših uporabnikov.“

E-naslov Matjaž Sirk
Matjaž bo zagotovil, da se vaše pritožbe takoj obravnavajo, tako da boste odgovor prejeli v najkrajšem možnem času.
Če pa potrebujete takojšnjo pomoč, se obrnite na klicni center DHL Express
 
Sledenje
Sledenje

Vnesite številko tovornega lista v prazno polje. Vtipkajte največ 10 tovornih listov naenkrat, ki jih med seboj ločite z vejico (,) ali s tipko Enter.


Druge možnosti sledenja.